Dažniausiai užduodami klausimai

Bendra informacija

Kaip veikia lojalumo programa?

Lojalumo programa suteikia papildomas nuolaidas bei dovanas visiems mūsų klientams.

Už kiekvieną pirkinį gaunate taškų. Sukauptus taškus galėsite iškeisti į prizus bei dovanas.

Atlikdami užsakymus parduotuvėje, pakilsite į aukštesnius lygius - sidabrinį ir auksinį. Kiekvienas lygis suteikia daugiau nuolaidų ir išskirtinių privalumų.

Kaip dalyvauti lojalumo programoje?

Prisijungti prie mūsų lojalumo programos galite prisijungus prie paskyros naudojant Google ar Facebook arba susikūrus paskyrą.

Jeigu jau esate atlikę pirkimus mūsų parduotuvėje, rekomenduojame paskyrą kurti arba prie jos prisijungti su tuo elektroniniu paštu, kuriuo atlikote ankstesnius pirkimus. Progresas yra skaičiuojamas elektroninio pašto adresui, todėl jį išsaugosite ir galėsite kilti toliau.

Ar lojalumo programa kainuoja?

Lojalumo programa yra nemokama ir prieinama visiems registruotiems svetainės vartotojams.

Taškų uždirbimas

Kaip gauti taškų?

Taškai gaunami kiekvieną kartą apsiperkant. Paprastai taškai gaunami už išleistą sumą (pvz., 1 € = 50 taškų). Papildomų taškų gali būti gaunama per specialias akcijas ar veiklas. Aukštesni lojalumo programos lygiai suteikia taškų daugiklį, kuris padidina gaunamų taškų kiekį nuo išleistos sumos: sidabriniai klientai gauna 1 € = 62.5 taškų, auksiniai klientai gauna 1 € = 75 taškus.

Taškai taip pat skiriami už atliktus veiksmus: susikurti paskyrą, švęsti gimtadienį, pateikti 3 užsakymus, sekti mūsų „Instagram“ paskyrą, paikti prekės atsiliepimą (dvigubi taškai už atsiliepimą su nuotrauka).

Galimus prizus už atliktus veiksmus galite rasti lojalumo programos puslapyje.

Jeigu kai kuriuos veiksmus jau esatę atlikę, už juos papildomi taškai gali būti neskiriami.

Ar taškai turi galiojimo laiką?

Taip, taškai baigia galioti, jei per 6 mėnesius neatliksite nė vieno pirkimo, ar neišnaudosite taškų. Norint pratęsti taškų galiojimo laiką turite jų uždirbti atliekant pirkimus.

Taškus galite panaudoti iškeičiant juos į nuolaidų kuponus ar kitas dovanas.

Apie taškų galiojimo pabaigą būsite informuoti elektroniniais laiškais.

Apsipirkinėkite reguliariai, kad išsaugotumėte taškus!

Kada uždirbti taškai bus įskaityti į mano paskyrą?

Uždirbti taškai į Jūsų sąskaitą yra įskaitomi iš karto po atlikto pirkimo, tačiau kartais gali užtrukti iki 1 valandos.

Taškų panaudojimas

Kaip panaudoti taškus?

Taškus panaudoti galite keliose svetainės vietose:

  • lojalumo programos puslapyje paspaudus šią nuorodą
  • Pagrindinėje meniu juostoje paspaudus lojalumo programa
  • Paspaudus mygtukąDovanosmobilioje puslapio versijoje, apatinėje meniu juostoje.
  • Paspaudus mygtukąDovanoskompiuterinėje puslapio versijoje, esantį dešinėje pusėje, apačioje.

Pasirinkite norimą prizą ir išnaudokite savo sukauptus taškus.

Ar galiu naudoti nuolaidos kodą ir kuponą kartu?

Nuolaidos kuponą galite panaudoti visada, tačiau kai kurie papildomi nuolaidų kodai gali būti apriboti nuo panaudojimo kartu su kuponais.

VIP lygiai

Ar man bus suteiktas aukštesnis lygis už ankstesnius pirkimus?

Taip, savo lygį ir progresą galite stebėti lojalumo programos puslapyje. Sukurkite paskyrą su tuo elektroniniu pašto adresu, kuriuo atlikote ankstesnius pirkimus šiais kalendoriniais metais.

Kokie yra skirtingi lygiai ir kokias nuolaidas jie suteikia?

Lojalumo programos lygiai yra šie:

  • Narys – 5 % nuolaida, grįžtanti taškais.
  • Sidabrinis – 6.25 % nuolaida, grįžtanti taškais.
  • Auksinis – 7.5 % nuolaida, grįžtanti taškais.

Aukštesni lojalumo programos lygiai turi daug daugiau papildomų privalumų, kuriuos rasite lojalumo programos privalumų lentelėje.

Kaip pasiekti aukštesnį lojalumo programos lygį?
  • Narys – pradinis lygis visiems registruotiems klientams.
  • Sidabrinis – išleiskite 150€ per kalendorinius metus.
  • Auksinis – išleiskite 400€ per kalendorinius metus.
Ar galiu prarasti savo lygį?

Taip, lygiai iš naujo nustatomi kiekvienais kalendoriniais metais, sausio 1 dieną. Norint naudotis papildomais aukštesnių lygių privalumais, kasmet turėsite iš naujo pasikelti savo lygį.

  • Narys – pradinis lygis visiems registruotiems klientams.
  • Sidabrinis – išleiskite 150€ per kalendorinius metus.
  • Auksinis – išleiskite 400€ per kalendorinius metus.
Ar man bus priminta, kada prarasiu savo lygį?

Taip, metų gale sulauksite el. laiško su priminimu apie lygių pasikeitimus.

Ar suteikiama dovana pasiekus aukštesnį lygį?

Pasiekus aukštesnį lygį suteikiamas vienkartinis atlygis - dovanų kuponas. Atlygio dydžius galite pamatyti lojalumo programos lygių lentelėje.

Panaudoti 10€ ir 15€ vienkartinius nuolaidų kuponus galima perkant nuo 45€ ir 60€ atitinkamai.

Papildomi privalumai

Kas yra 2X taškų mėnuo?

Tai mėnuo, kai visi grįžtantys taškai už pirkimus bus dvigubinami. Apie dvigubų taškų mėnesį pranešime kelis kartus elektroniniu laišku. Sekite naujienas!

*Dovanų papildomi reikalavimai

Sidabrinių ir auksinių klientų 10€ ir 15€ vienkartinės nuolaidos pritaikomos perkant nuo 45€ ir 60€ atitinkamai.

Dovanos suteikiamos pasiekus aukštesnį lygį. Dovanos nėra skiriamos už prieš lojalumo programą pasiektą lygį.

**Nemokamo pristatymo reikalavimai

SILVER35 ir GOLD30 nemokamo pristatymo kodai gali būti panaudoti tik siuntimui paštomatais.

Paskyros klausimai

Kaip patikrinti savo taškų balansą ir lygį?

Taškų balansą ir lygį galite matyti keliose vietose:

  • lojalumo programos puslapyje paspaudus šią nuorodą
  • Pagrindinėje meniu juostoje paspaudus lojalumo programa
  • Paspaudus mygtuką „Dovanos“ mobilioje puslapio versijoje, apatinėje meniu juostoje.
  • Paspaudus mygtukąDovanoskompiuterinėje puslapio versijoje, esantį dešinėje pusėje, apačioje.
Kas atsitiks su mano taškais, jei grąžinsiu užsakymą?

Taškai, gauti už grąžintus užsakymus ar prekes, bus išskaičiuoti iš jūsų paskyros.

Papildoma informacija apie programą

Ar galiu perduoti savo taškus kitam asmeniui?

Taškai yra neperleidžiami ir juos gali panaudoti tik jų savininkas.

Ar galiu gauti taškus už ankstesnius pirkinius prieš prisijungdama(-as) prie programos?

Deja, taškai gali būti skiriami tik už pirkinius, atliktus po prisijungimo prie lojalumo programos.

Kur gausiu išskirtines nuolaidas?

Išskirtinės nuolaidos suteikiamos naujienlaiškio prenumeratoriams. Aukštesnių lygių klientai gauna aukštesnes nuolaidas būsimoms akcijoms, apie kurias pranešame elektroniniais laiškais.

Kur kreiptis, jeigu turiu daugiau klausimų dėl lojalumo programos ar taškų?

Rašykite mums laišką į info@rossi.lt, arba mūsų Instagram paskyrai. Įprastai darbo dienomis atsakome per 1 valandą.